Ik heb mijn pakket niet op tijd binnen en nu ben ik boos.

De oplossing is heel simpel. Op tijd bestellen! Wij verzenden op maandagen, dinsdagen woensdagen en donderdagen. Tijdens alle feestdagen zijn we gesloten en verzenden we niets en in de zomer werken we volgens ons zomerrooster. Wij geven geen garanties op de levertijden van de postbedrijven.

Als een pakket wat later binnen komt zijn het soms menselijke fouten, maar meestal gaat er iets mis bij de bezorgdienst. Dit kunnen wij helaas niet voorkomen en nee...dat is dus ook niet onze schuld. Helaas krijgen we net iets te vaak de wind onterecht van voren, dus vandaar dat we het even extra melden. Wat u altijd moet begrijpen, is dat we niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor het niet of te laat leveren door de pakketdienst. Of dat u wellicht klanten moet afzeggen. Hoe vervelend het ook is, u bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig en adequaat bijhouden van uw voorraad.

Het lijkt onnodig dit aan te geven, maar soms gebeurt het toch dat een pakket later binnenkomt dan gehoopt. Wanneer u op tijd bestelt dan zorgt dat voor minder stress en dan met name voor u zelf. Laten we gewoon lief zijn voor elkaar en begrip tonen. ♥

Product toegevoegd aan vergelijking