Verzending & Ontvangen

Hoe Lang Duurt Bezorgen?

Oxiwhite levert voornamelijk uit voorraad, waardoor de levertijd over het algemeen 1 tot 3 werkdagen bedraagt. Bestellingen die vóór 15.00 uur geplaatst en betaald zijn, worden meestal dezelfde dag nog in behandeling genomen.

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo vlot mogelijk te verzenden, alleen hebben we geen zicht op hoe snel de bezorgdienst uw bestelling verwerkt. Uw tracking gegevens krijgt u in een losse e-mail, zodra wij het verzendlabel aanmaken en zo kunt u dus zelf in de gaten houden wanneer het komt. Kijk ook altijd even in de spam box en zorg er voor dat uw e-mail adres correct ingegeven is, omdat ons systeem kopieert wat u zelf invult. Let ook even goed op het huisnummer.

Uw bestelling wordt doorgaans verzonden met DHL, PostNL of DPD. Houdt u dus altijd rekening met 3 werkdagen (binnen NL). Bestellingen die geplaatst zijn op vrijdag, zaterdag of zondag heeft u nooit eerder dan dinsdag binnen. Wij versturen op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag.

De oplossing is heel simpel. Op tijd bestellen! Wij verzenden op maandagen, dinsdagen woensdagen en donderdagen. Tijdens alle feestdagen zijn we gesloten en verzenden we niets en in de zomer werken we volgens ons zomerrooster. Wij geven geen garanties op de levertijden van de postbedrijven.

Als een pakket wat later binnen komt zijn het soms menselijke fouten, maar meestal gaat er iets mis bij de bezorgdienst. Dit kunnen wij helaas niet voorkomen en nee...dat is dus ook niet onze schuld. Helaas krijgen we net iets te vaak de wind onterecht van voren, dus vandaar dat we het even extra melden. Wat u altijd moet begrijpen, is dat we niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor het niet of te laat leveren door de pakketdienst. Of dat u wellicht klanten moet afzeggen. Hoe vervelend het ook is, u bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig en adequaat bijhouden van uw voorraad.

Het lijkt onnodig dit aan te geven, maar soms gebeurt het toch dat een pakket later binnenkomt dan gehoopt. Wanneer u op tijd bestelt dan zorgt dat voor minder stress en dan met name voor u zelf. Laten we gewoon lief zijn voor elkaar en begrip tonen. ♥

Neen. Verzenden kost gewoon geld en wij weigeren lokkertjes te maken door gratis verzending. Die moeten we dan namelijk in de productprijs verstoppen, waardoor klanten die wat meer bestellen de dupe worden. Wij kiezen voor transparantie en een betaalbaar aanbod, zonder dat we prijsverhogingen door moeten voeren. De verzend- en verpakkingskosten zijn bij ons binnen Nederland altijd €5,95 (grote zendingen en buitenlandzendingen uitgezonderd). Vindt u verzendkosten vervelend? U bent natuurlijk altijd welkom om uw bestelling bij ons af te halen. ;)

Ja. U ontvangt de Track & Trace gegevens in uw e-mail, zodat u uw zending eenvoudig kunt volgen. Deze krijgt u op het moment dat wij met uw zending aan de slag gaan. Belangrijk is wel dat u het juiste e-mail adres hebt ingegeven, anders krijgt u de code namelijk niet. Controleer ook altijd uw spam box. Vragen over uw zending? Bel éérst met de pakketdienst. Die kunnen meer zien dan wij.

Het risico van de verzending wordt op u overgedragen, zodra wij het pakket aan de pakketdienst hebben overgedragen. Mocht een pakket kwijt raken, dan kunnen wij (volgens onze B2B voorwaarden) daarvoor niet verantwoordelijk worden gehouden. Wél zullen wij u assisteren bij het opzetten van een onderzoek. U bent altijd welkom om bij ons de goederen op te halen. Dan weet u zeker dat de producten niet kwijt raken en wij ook. ♥

Wij verzenden als een service en dat is altijd op uw eigen risico. Wanneer een pakket niet aankomt, dan zullen wij u veelal  geen nieuw pakket toesturen (zie onze B2B voorwaarden). Het risico dragen wij op u over op het moment dat wij het pakket afgeven bij het verzendpunt.

U bent altijd van harte welkom om het pakket bij ons op te halen. Wij vinden dat het te veel en te vaak voorkomt om dit risico te dragen. Als wij dit risico zouden moeten dragen, dan zouden we de prijzen fors moeten verhogen. U krijgt bij ons altijd een track en trace en we zullen u uiteraard helpen bij het instellen van een onderzoek bij de verzender of het lokaliseren van uw pakket. 

Wat u eerst kunt doen:

  • - Vraag uw buren of zij uw pakket ontvangen hebben
  • - Bel met de bezorgdienst
Product toegevoegd aan vergelijking