Meest gestelde vragen

De oplossing is heel simpel. Op tijd bestellen! Wij verzenden op maandagen, dinsdagen woensdagen en donderdagen. Tijdens alle feestdagen zijn we gesloten en verzenden we niets en in de zomer werken we volgens ons zomerrooster. Wij geven geen garanties op de levertijden van de postbedrijven.

Als een pakket wat later binnen komt zijn het soms menselijke fouten, maar meestal gaat er iets mis bij de bezorgdienst. Dit kunnen wij helaas niet voorkomen en nee...dat is dus ook niet onze schuld. Helaas krijgen we net iets te vaak de wind onterecht van voren, dus vandaar dat we het even extra melden. Wat u altijd moet begrijpen, is dat we niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor het niet of te laat leveren door de pakketdienst. Of dat u wellicht klanten moet afzeggen. Hoe vervelend het ook is, u bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig en adequaat bijhouden van uw voorraad.

Het lijkt onnodig dit aan te geven, maar soms gebeurt het toch dat een pakket later binnenkomt dan gehoopt. Wanneer u op tijd bestelt dan zorgt dat voor minder stress en dan met name voor u zelf. Laten we gewoon lief zijn voor elkaar en begrip tonen. ♥

Wij verzenden als een service en dat is altijd op uw eigen risico. Wanneer een pakket niet aankomt, dan zullen wij u veelal  geen nieuw pakket toesturen (zie onze B2B voorwaarden). Het risico dragen wij op u over op het moment dat wij het pakket afgeven bij het verzendpunt.

U bent altijd van harte welkom om het pakket bij ons op te halen. Wij vinden dat het te veel en te vaak voorkomt om dit risico te dragen. Als wij dit risico zouden moeten dragen, dan zouden we de prijzen fors moeten verhogen. U krijgt bij ons altijd een track en trace en we zullen u uiteraard helpen bij het instellen van een onderzoek bij de verzender of het lokaliseren van uw pakket. 

Wat u eerst kunt doen:

  • - Vraag uw buren of zij uw pakket ontvangen hebben
  • - Bel met de bezorgdienst

Indien u bij ons bestelt, dan gaan wij er van uit dat u bedrijfsmatig bestelt en akkoord gaat met onze Algemene B2B voorwaarden. B2B klanten hebben géén retourrecht, echter in sommige gevallen willen we hier van af wijken. Retourneren is alleen mogelijk indien dit schriftelijk / per mail / óf per whatsapp met ons overlegd wordt en u een akkoord krijgt om het product retour te sturen.


  •    U vraagt een retour aan
  •    Indien akkoord: ongeopend en in de originele verpakking retour
  •    Verzendkosten en kosten om het product te retourneren zijn voor u
  •    Uw retour word pas bij ontvangst als retour behandeld
  •    Wij berekenen 15% herbevoorradingskosten op de totale waarde van de geretourneerde goederen (administratiekosten, verpakken, opruimen, etc.)
  •    Het krediet dat overblijft na aftrek van de kosten zetten wij in uw account en is vrij besteedbaar in onze webwinkel. Kredieten worden niet uitgekeerd.



Bleekgels, mondspreiders en voorbehandelsprays en andere artikelen die in verband met hygiëne niet terug genomen kunnen worden, kunt u nooit retourneren in verband met hygiëne & productveiligheid.

 

Als aanvulling op het onderwerp retourneren. Wanneer een bestelling geplaatst is, dan is deze niet te annuleren. Wij gaan er van uit dat u besteld volgende de normale B2B regels en wetgeving en dat maakt de bestelling onherroepelijk. In sommige gevallen kunnen wij hiervan afwijken.

1. Omdat wij dit vrijwillig doen geldt het volgende: Annuleren of retourneren is alleen mogelijk mits wij het product niet reeds verzonden hebben en/of ingepakt hebben. Het product moet tevens in verkoopbare staat en ongeopend zijn. Bleekgels, tandpasta's en mondspreiders kunt u nooit retourneren. Wanneer wij besluiten dat de order geannuleerd kan worden, dan ontvangt u van ons een krediet ter waarde van de orderhoogte. De waardebon wordt niet uitgekeerd en is vrij besteedbaar in onze online winkel. Wij zetten dat tegoed in uw account.

2. Wij berekenen 15% herbevoorradingskosten op de totale waarde van de geretourneerde goederen, tenzij een andere waarde is overeengekomen wanneer de goederen worden geretourneerd of geannuleerd. (administratiekosten, verpakken etc.)

Super vervelend, maar fouten maken is menselijk en ongelukjes zitten in een klein hoekje. Wanneer er iets stuk is of wanneer er iets ontbreekt, dan moeten we dat uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst weten. Wanneer dit later is, dan nemen we het probleem niet meer in behandeling. Mail ons of stuur een whatsapp en dan helpen we je verder. Omdat we ook maar mensen zijn, nemen wij van iedere bestelling een foto, zodat we altijd terug kunnen zien of we iets wel of niet bij de bestelling gedaan hebben. Dit vermindert fraude, maar zo tackelen we ook onze eigen fouten. Voor zowel u als ons een fijne gedachte. Wanneer er na controle iets ontbreekt, dan kunnen we het geld terug storten of het tegoed in uw account zetten. Naleveren doen we niet, gezien de hoge verzendkosten (en we hebben al vele jaren onze prijzen niet verhoogd en dat willen we ook niet doen voor de toekomst.)

Wat hebben we van je nodig?

  • -   Het factuurnummer
  • -   Je voor- en achternaam
  • -   Het betreffende product dat ontbreekt of stuk is
  • -   Foto's van het product dat stuk is
  • -   Mail dit alles naar: beautygroothandel@gmail.com
  • -   Of App dit naar: 06-54924343
  • -   We nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling. Als maximum hanteren we 14 dagen als afhandelingstermijn. Doorgaans kunnen we dit veel sneller. (Maar goed, formaliteiten hè ;)

Wat doe ik met het product dat kapot is?

  • -   U bewaart het! Gooi in ieder geval niks zo maar weg, want dan kunnen we sowieso niets meer voor u betekenen. Alles in goed overleg.
  • -   Wanneer wij besluiten dat u het product moet retourneren, dan ontvangt u van ons een verzendlabel.
  • -   Verstuur het product zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 5 werkdagen bij een desbetreffend pakketpunt.
  • -   Bij ontvangst van het defecte product, verzenden wij u het vervangende product of komen met een andere oplossing.

Onderwerpen

Verzending & Ontvangen

Hoe Lang Duurt Bezorgen?

Oxiwhite levert voornamelijk uit voorraad, waardoor de levertijd over het algemeen 1 tot 3 werkdagen bedraagt. Bestellingen die vóór 15.00 uur geplaatst en betaald zijn, worden meestal dezelfde dag nog in behandeling genomen.

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo vlot mogelijk te verzenden, alleen hebben we geen zicht op hoe snel de bezorgdienst uw bestelling verwerkt. Uw tracking gegevens krijgt u in een losse e-mail, zodra wij het verzendlabel aanmaken en zo kunt u dus zelf in de gaten houden wanneer het komt. Kijk ook altijd even in de spam box en zorg er voor dat uw e-mail adres correct ingegeven is, omdat ons systeem kopieert wat u zelf invult. Let ook even goed op het huisnummer.

Uw bestelling wordt doorgaans verzonden met DHL, PostNL of DPD. Houdt u dus altijd rekening met 3 werkdagen (binnen NL). Bestellingen die geplaatst zijn op vrijdag, zaterdag of zondag heeft u nooit eerder dan dinsdag binnen. Wij versturen op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag.

De oplossing is heel simpel. Op tijd bestellen! Wij verzenden op maandagen, dinsdagen woensdagen en donderdagen. Tijdens alle feestdagen zijn we gesloten en verzenden we niets en in de zomer werken we volgens ons zomerrooster. Wij geven geen garanties op de levertijden van de postbedrijven.

Als een pakket wat later binnen komt zijn het soms menselijke fouten, maar meestal gaat er iets mis bij de bezorgdienst. Dit kunnen wij helaas niet voorkomen en nee...dat is dus ook niet onze schuld. Helaas krijgen we net iets te vaak de wind onterecht van voren, dus vandaar dat we het even extra melden. Wat u altijd moet begrijpen, is dat we niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor het niet of te laat leveren door de pakketdienst. Of dat u wellicht klanten moet afzeggen. Hoe vervelend het ook is, u bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig en adequaat bijhouden van uw voorraad.

Het lijkt onnodig dit aan te geven, maar soms gebeurt het toch dat een pakket later binnenkomt dan gehoopt. Wanneer u op tijd bestelt dan zorgt dat voor minder stress en dan met name voor u zelf. Laten we gewoon lief zijn voor elkaar en begrip tonen. ♥

Neen. Verzenden kost gewoon geld en wij weigeren lokkertjes te maken door gratis verzending. Die moeten we dan namelijk in de productprijs verstoppen, waardoor klanten die wat meer bestellen de dupe worden. Wij kiezen voor transparantie en een betaalbaar aanbod, zonder dat we prijsverhogingen door moeten voeren. De verzend- en verpakkingskosten zijn bij ons binnen Nederland altijd €5,95 (grote zendingen en buitenlandzendingen uitgezonderd). Vindt u verzendkosten vervelend? U bent natuurlijk altijd welkom om uw bestelling bij ons af te halen. ;)

Laat meer zien

Retourneren & Annuleren

Indien u bij ons bestelt, dan gaan wij er van uit dat u bedrijfsmatig bestelt en akkoord gaat met onze Algemene B2B voorwaarden. B2B klanten hebben géén retourrecht, echter in sommige gevallen willen we hier van af wijken. Retourneren is alleen mogelijk indien dit schriftelijk / per mail / óf per whatsapp met ons overlegd wordt en u een akkoord krijgt om het product retour te sturen.


  •    U vraagt een retour aan
  •    Indien akkoord: ongeopend en in de originele verpakking retour
  •    Verzendkosten en kosten om het product te retourneren zijn voor u
  •    Uw retour word pas bij ontvangst als retour behandeld
  •    Wij berekenen 15% herbevoorradingskosten op de totale waarde van de geretourneerde goederen (administratiekosten, verpakken, opruimen, etc.)
  •    Het krediet dat overblijft na aftrek van de kosten zetten wij in uw account en is vrij besteedbaar in onze webwinkel. Kredieten worden niet uitgekeerd.



Bleekgels, mondspreiders en voorbehandelsprays en andere artikelen die in verband met hygiëne niet terug genomen kunnen worden, kunt u nooit retourneren in verband met hygiëne & productveiligheid.

 

Als aanvulling op het onderwerp retourneren. Wanneer een bestelling geplaatst is, dan is deze niet te annuleren. Wij gaan er van uit dat u besteld volgende de normale B2B regels en wetgeving en dat maakt de bestelling onherroepelijk. In sommige gevallen kunnen wij hiervan afwijken.

1. Omdat wij dit vrijwillig doen geldt het volgende: Annuleren of retourneren is alleen mogelijk mits wij het product niet reeds verzonden hebben en/of ingepakt hebben. Het product moet tevens in verkoopbare staat en ongeopend zijn. Bleekgels, tandpasta's en mondspreiders kunt u nooit retourneren. Wanneer wij besluiten dat de order geannuleerd kan worden, dan ontvangt u van ons een krediet ter waarde van de orderhoogte. De waardebon wordt niet uitgekeerd en is vrij besteedbaar in onze online winkel. Wij zetten dat tegoed in uw account.

2. Wij berekenen 15% herbevoorradingskosten op de totale waarde van de geretourneerde goederen, tenzij een andere waarde is overeengekomen wanneer de goederen worden geretourneerd of geannuleerd. (administratiekosten, verpakken etc.)

Betalen

Op rekening kopen is alleen mogelijk voor overheidsinstanties of scholen. Alle andere klanten dienen voor verzending de betaling te hebben voldaan. Natuurlijk is het wel mogelijk om te betalen met een methode als In3.

Betalen bij Oxiwhite kan op verschillende manieren. Via de webshop is het mogelijk om via een beveiligde SSL verbinding te betalen via iDeal, Paypal, Sofortbanking, Biller, Spraypay en In3. Onze klanten uit het buitenland kunnen dus ook gewoon online betalen. In termijnen betalen is ook mogelijk bij ons; dit kan via lease (bel voor info), In3 en Spraypay. 

Op rekening kopen is bij ons niet mogelijk. Uw bestelling wordt bij ons verzonden na ontvangst van uw betaling.

Algemeen

  • -  Maandag tot en met donderdag: 10.00 uur tot 17.00 uur (winkel geopend)
  • -  Vrijdag: 10.00 uur tot 13.00 uur (winkel gesloten - alleen telefonisch geopend)
  • -  Let op: In de zomer hebben wij een aangepast rooster!
  • -  Alle reguliere feestdagen zijn wij gesloten!

In de zomer hebben wij aangepaste openingstijden. Deze geven we altijd door via onze social kanalen en via nieuwsbrief. Daarnaast vermelden wij het altijd op de website en komt er een vakantie pop-up.

Super vervelend, maar fouten maken is menselijk en ongelukjes zitten in een klein hoekje. Wanneer er iets stuk is of wanneer er iets ontbreekt, dan moeten we dat uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst weten. Wanneer dit later is, dan nemen we het probleem niet meer in behandeling. Mail ons of stuur een whatsapp en dan helpen we je verder. Omdat we ook maar mensen zijn, nemen wij van iedere bestelling een foto, zodat we altijd terug kunnen zien of we iets wel of niet bij de bestelling gedaan hebben. Dit vermindert fraude, maar zo tackelen we ook onze eigen fouten. Voor zowel u als ons een fijne gedachte. Wanneer er na controle iets ontbreekt, dan kunnen we het geld terug storten of het tegoed in uw account zetten. Naleveren doen we niet, gezien de hoge verzendkosten (en we hebben al vele jaren onze prijzen niet verhoogd en dat willen we ook niet doen voor de toekomst.)

Wat hebben we van je nodig?

  • -   Het factuurnummer
  • -   Je voor- en achternaam
  • -   Het betreffende product dat ontbreekt of stuk is
  • -   Foto's van het product dat stuk is
  • -   Mail dit alles naar: beautygroothandel@gmail.com
  • -   Of App dit naar: 06-54924343
  • -   We nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling. Als maximum hanteren we 14 dagen als afhandelingstermijn. Doorgaans kunnen we dit veel sneller. (Maar goed, formaliteiten hè ;)

Wat doe ik met het product dat kapot is?

  • -   U bewaart het! Gooi in ieder geval niks zo maar weg, want dan kunnen we sowieso niets meer voor u betekenen. Alles in goed overleg.
  • -   Wanneer wij besluiten dat u het product moet retourneren, dan ontvangt u van ons een verzendlabel.
  • -   Verstuur het product zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 5 werkdagen bij een desbetreffend pakketpunt.
  • -   Bij ontvangst van het defecte product, verzenden wij u het vervangende product of komen met een andere oplossing.
Product toegevoegd aan vergelijking